Customers

Protecția Consumatorilor

ANPC - Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor

Conform OUG nr. 34/2014, consumatorii au dreptul de a se adresa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) pentru soluționarea reclamațiilor.

Contact ANPC:

  • Website: www.anpc.ro
  • Telefon: 021.9551
  • Email: office@anpc.ro

SAL - Soluționarea Alternativă a Litigiilor

Potrivit Legii nr. 192/2006, consumatorii pot apela la proceduri alternative de soluționare a litigiilor (SAL) prin intermediul entităților autorizate.

Lista entităților SAL autorizate este disponibilă pe site-ul ANPC: anpc.ro/ce-este-sal

SOL - Soluționarea Online a Litigiilor

Conform Regulamentului UE nr. 524/2013, consumatorii pot folosi platforma europeană de soluționare online a litigiilor (SOL) pentru reclamații legate de achiziții online.

Platforma SOL: ec.europa.eu/consumers/odr

Dreptul de retragere

Conform OUG nr. 34/2014, consumatorii au dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanță în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, fără a fi nevoie să justifice decizia.